Druk promocyjny – wizytówki, slogany, slogany

Ulotki mają to do siebie, że przykuwają szczególną uwagę kolorem, hasłem oraz sposobem ich otrzymania. Inaczej spojrzymy na ulotkę otrzymaną razem z prasą czy do skrzynki pocztowej a inaczej potraktujemy ulotkę otrzymaną na ulicy przez osobę do tego zatrudnioną. Taką propozycję w postaci ulotki z reguły wyrzucamy po krótkiej chwili do kosza, nie zwracając na nią uwagi.

Wskutek tego w czasie projektowania swojej ulotki, musimy zadbać o poprawnie przyjazny kolor, jaki pozwoli odbiorcy na zwrócenie większej uwagi na samą ulotkę oraz na chwytliwe hasło, dzięki jakiemu pozostaniemy zapamiętani, nawet jeśli ulotka wyląduje w koszu.

Na odpowiedniej ulotce musi znaleźć się również adres i nazwa firmy, proponowane usługi i należyte zapewnienie o jakości. W innym wypadku będzie to próżna praca, której nikt nie doceni. Ulotki otrzymywane bezpośrednio do domu zwykle są przeglądane w poszukiwaniu interesującej oferty niemniej jednak i z ciekawości przez odbiorców, dzięki czemu jesteśmy w stanie posiadać pewność, że nasza praca zostanie w jakiś sposób zapamiętana.

Na jakże długim etapie powstawania reklamy powstają także slogany reklamujące naszą jednostkę gospodarczą, jakie znajdą się na plakatach, ulotkach lub wizytówkach, jakie rozdawać będziemy ewentualnym kontrahentom – wypróbuj artykuły reklamowe dla medycyny. Im poprawniejszy slogan, tym pokaźniejsza pewność, iż zostanie zapamiętany oraz kojarzył się będzie tylko z opisującą nas firmą, dzięki czemu zostaniemy zapamiętani na dłużej.

Slogan reklamowy to ponad jedna druga sukcesu, może być wykorzystywany w dowolny sposób, żeby zainteresować klienta powinien być umieszczany oczywiście w jak największej ilości miejsc jednak wystarczy ulotka z odpowiednim hasłem i sloganem, żeby dać się zapamiętać.

Wiadome jest, że dużo sloganów kojarzy nam się wyłącznie z jedną firmą oraz pamiętamy je przez długie lata, skutkiem tego właśnie jest to tak ważne. Im lepszy dla naszej profesjonalnej firmy, tym poprawniej zostanie zapamiętana a jej usługi wykorzystane w odpowiednim momencie i w wypadku zapotrzebowania na nie przez klientów. Jeśli nie prowadzimy restauracji, niekiedy jesteśmy w stanie poczekać na kontakt, jakkolwiek idealna reklama na pewno zezwoli nam go łatwiej uzyskać.

Patryk Nowak Autor

Dodaj komentarz